Testimoni Vivix Untuk Buah Pinggang Tinggal Sebelah

Pengguna ini merupakan ibu kepada pelanggan saya. Kisahnya bermula apabila saya dihubungi oleh pelanggan saya ni sebagai ikhtiar untuk ibunya yang telah dibuang sebelah buah pinggang. Manakala buah pinggang yang ada cuma tinggal 20% sahaja keupayaannya. Apa yang penting diketahui pesakit buah pinggang adalah cepat-cepat berubat. Jangan tunggu kegagalan organ dah teruk baru ingin mencuba Vivix ye..jangan..hehe..

Testimoni Vivix Untuk Buah Pinggang Tinggal Sebelah
Firstly saya nak bagi soft reminder, nak pulihkan buah pinggang bukan berlaku dalam semalaman, sebotol, atau dalam masa singkat. Sedangkan buah pinggang tu nak rosak pun ambil masa berpuluh tahun, pastinya nak memperbaiki kerosakan buah pinggang makan masa berbulan-bulan. Saya berkongsi testimoni ni untuk menunjukkan Vivix selamat untuk buah pinggang

Ramai juga pesakit dialisis dan akan menjalani dialisis takut-takut nak mencuba. Jika pelanggan saya yang buah pinggangnya tinggal sebelah dan yang tinggal pula cuma tinggal 20% keupayaan. Saya rasa buah pinggang anda pasti lebih baik keadaannya kan? Vivix cecair dan dosnya hanya sesudu kecil sehari. Tidak membebankan buah pinggang anda. Lagi pula dialisis walaupun ia penting, ia bukanlah memulihkan buah pinggang anda. Dialisis hanya membersihkan darah dan bukan memulihkan organ buah pinggang. Anda tak akan sembuh dengan dialisis melainkan anda mengambil inisiatif diet yang memperbaiki sel dalaman.

Jika anda berubat di hospital pun doktor tidak memberi jaminan anda akan pulih dengan pengambilan ubat-ubat hospital. Kerana tu anda ada pilihan untuk berikhtiar dengan cara apa. Vivix membantu sel-sel rosak untuk pulih melalui keunikan campuran resveratrol dan poliphenol. 100% dari sumber tumbuhan dan dijamin halal kerana mempunyai sijil halal diiktiraf JAKIM. Vivix merupakan makanan maka ia tidak dikategorikan sebagai ubatan. Soalan yang saya selalu terima adalah berapa lama nak nampak kesan? Nak tahu jawapan tu boleh baca entri Testimoni Pesakit Buah Pinggang ni.

Banyak penyakit berkaitan buah pinggang dan bagi saya secara peribadi menganggap Vivix adalah supplement yang sangat disyorkan untuk penyakit yang berkaitan kegagalan buah pinggang seperti diabetes, gout, dan lain-lain. Penggunaan Vivix adalah seperti peluang kedua untuk anda menikmati kehidupan dan kesihatan lebih baik. Anda lepaskan peluang ini, saya tak rugi :-) Jika berminat boleh hubungi saya. Harganya sangat berbaloi dengan kualitinya kerana Vivix memang tiada yang setanding.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo

Suami isteri yang menjadikan blog sebagai salah satu medium pemasaran. Mempunyai 2 cahaya mata. Saya Rais menulis kesemua blog kami manakala isteri saya Syuhana menulis sebahagian blog Shaklee.