Cara Mudah Hamil Yang Betul

Assalamualaikum kepada pembaca dan follower blog saya. Dah setahun lebih blog saya bertapak kat internet ni..Dari saya tak tau apa-apa pasal blogging hinggalah blog saya mendapat kunjungan ramai saban hari. So setiap apa yang saya tulis akan jadi perkongsian ilmu dan tentunya saya hanya ingin berikan yang terbaik untuk anda semua...cewah..hehe..so hari ni saya nak berkongsi pendapat mengenai usaha mendapatkan zuriat. Apa langkah2 seharusnya diambil supaya usaha kita itu berkesan.


Semenjak saya menceburkan diri dalam bidang ni, memang ramai yang ingin cuba hamil berjumpa saya..ada yang masih belum hamil..ada yang dah hamil dan comel dah anak dia saya lihat kat FB. Banyak latar belakang pelanggan yang saya temui..ada yang 6 tahun mencuba dan beberapa kali keguguran Alhamdulillahh hamil semula dan dijaga baik kandungan tersebut. Ada yang 3 tahun mencuba hamil dan keguguran 2 kali pun da selamat melairkan anak selepas ambil set kesuburan dari saya. Pendek kata asalkan pelanggan menurut nasihat saya dan berusaha berdasarkan ilmu, insyaAllah rezeki tu ada.

Secara statistik, 40% punca ketidaksuburan berpunca dari lelaki, 40% berpunca dari wanita, 10% dari keduanya dan 10% lagi tidak diketahui puncanya. Faktor terbesar penyumbang 10% tidak diketahui punca ini berkait rapat kekurangan nutrisi dalam tubuh yang menjadi punca sperma dan ovum lemah, tak matang, tak berkualiti, keguguran. Maka ramai orang memfokus pada 10% ni dengan beriktiar memakan supplement sedangkan mereka terlupa untuk memeriksa 90% punca ketidaksuburan melalui ujian kesuburan.

Kerana itu perkara pertama sebelum anda berusaha untuk hamil, melakukan ujian kesuburan adalah langkah pertama untuk mencari 90% dari punca yang diketahui tersebut. Banyak punca ketidak suburan yang diketahui dan dapat ditemui contohnya ketumbuhan seperti cyst, fibroid dan pcos, kecacatan organ reproduktif, kualiti sperma dan ovum dan lain-lain. Selepas pemeriksaan doktor akan mencadangkan langkah yang sesuai. Pada ketika inilah cadangan set kesuburan yang sesuai akan diberikan saya untuk memaksimumkan peluang hamil.

Setiap masalah berbeza produknya. Saya nyatakan sebahagian masalah yang pernah saya jumpa dan set cadangan.

Sperma lemah dan kurang - CoQ Health Plus + Vita E + Zinc
Ovum kurang berkualiti - CoQ Health Plus + ESP
PCOS - Set Kurus + GLA + Vivix
Haid tak teratur - GLA + B Complex
Cyst / Fibroid - GLA + B-Complex
Keguguran - Coq Health Plus + B-Complex + ESP bagi wanita dan CoQ Health Plus bagi lelaki
Normal tanpa punca diketahui -  saya cadangkan ambil set penuh untuk meningkatkan kesuburan dan fungsi sistem reproduktif

Kenapa melakukan ujian kesuburan itu sangat penting? Saya bagi analogi mudah, mencuba hamil tanpa melakukan pemeriksaan kesuburan ibarat mencari barang dalam gelap. Anda meraba-raba mencuba meneka dan membuang masa untuk mencari barang tersebut. Namun jika anda sudah melakukan pemeriksaan kesuburan suami isteri, ibarat mencari dalam terang. Lebih mudah menyelesaikan masalah.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

  1. kita kena selalu berusaha..jangan mudah putus asa..kerana anak itu rezeki...ada orang sampai 7 tahun kahwin masih belum ada anak..akak ipar aku dulu pun sama sampai 5 tahun baru dapat anak..sekarang suadah ada 2 orang anak...yang penting kena rajin berusaha dan cari ubat..lagipun kita semua sudah tahu vitamin shaklee bagus untuk kesihatan

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo

Suami isteri yang menjadikan blog sebagai salah satu medium pemasaran. Mempunyai 2 cahaya mata. Saya Rais menulis kesemua blog kami manakala isteri saya Syuhana menulis sebahagian blog Shaklee.